------------
Up Page

ابزار وبلاگ | آی پک 4
قالب وردپرس | بک لینک
ناریا | یاس تم
کد پرش به بالای صفحه وب
صبا ویژن
درباره
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
امکانات دیگر
ابر برچسب ها
حزب الله ، پوستر ، سوریه ، سپاه قدس ، زینبیه ، شهید ، سیدحسن نصرالله ، تکفیری ، جام زهر ، حاج رضوان ، حاج قاسم سلیمانی- سردار سلیمانی- سردار قاسم سلیمانی- سپاه قدس- ف ، حرم ، حزب الله لبنان ، حمله ، خاورمیانه ، ذبح شیعیان ، رهبر شیعیان بحرین انقلاب بحرین پوستر بحرین آیات القرمزی احمد فرح ، زیباترین سلام نظامی گنبد حضرت زینب زینبیه شهدای زینبیه یا زینب ، پوستر بحرین- پوستر- بحرین ، پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین پوستر بحرین ، پوستر حزب الله ، پوستر سوریه ، پوستر شهید ، پوستر مصطفی احمدی روشن شهید هسته ای ، پوستر مقام معظم رهبری ، تروریست پاریس داعش شارلی توهین به پیامبر اسلام القاعده یمن ، تصاویر رای گیری در سوریه رای بشار اسد ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، 99% we are the 99% wall street وال استریت قیام وال ستریت والستری ، آرکیو170 ، ابوهاجر ، احبک یا وطنی- بیداری اسلامی- انقلاب بحرین- بحرین فی الدم- جیوش ا ، ارهابی ، الدفاع الوطنی ، امریکا ، انقلاب بحرین- اخی الشهید- علی المومن- شهدا بحرین- لبیک یا حسین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- بحرین فی الدم- اسیر- البحرین- عکس ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- شهدا بحرین- ، انقلاب بحرین- الثوره البحرین- لبیک یا حسین- اخی الشهید- بحرین فی ، انقلاب بحرین- کودکان بحرین- امام زمان- حضرت رقیه- پوستر بحرین ، انقلاب بحرین، الثوره البحرین، پوستر بحرین، بحرین فی الدم، طرح گر ، انقلاب بحرین-الثوره البحرین- توووپ-بحرین فی الدم-الصلاه- کربلا- ، بحرین- احبک یا وطنی- احبک یا بحرین- پوستر بحرین پوستری از مقام م ، بحرین، آمریکا، عربستان، خون، us، saudi، پوستر، گرافیک، گرافیک دی ، بحرین، بلدی فی النار و الدم، الثوره البحرین بحرین فی الدم انقلاب ، بریدن سر شیعیان ، بمب گذاری ، پهپهاد ، سیدحسن نصراله ، شهادت ، شهادت- شهادت زنان بحرینی ، شهادت مرزداران ، شهدای بحرین ، شهدای سوریه ، ضد جنگ ، عماد مغنیه ، فتوا ، فتوای اعزام به سوریه ، فرزند شهید ، قتل عام ، قرارنا مقاومه ، گرافیکی ، مدافعان ، مدافعان حرم ، هلاکت سرکرده آلمانی القاعده در لاذقیه ، هنا ضاحیه ، ژنرال سلیمانی ، سوریه بشار اسد اعدام کودک تحولات سوریه ، سراوان ، سلام نظامی ، سوریا ،

کارشناس مرکز مطالعات راهبردی بحرین، در آستانه سالروز استقلال این کشور از استعمار انگیس گفت: مردم بحرین هم اکنون دربرابر یک انتخاب سرنوشت ساز و تاریخی یعنی استقلال دوباره و مقابله قاطع با ظلم و عقب ماندگی قرار دارد .


عامر الاسعد افزود: شهروندان بحرینی هم چنین در برابر چالش بزرگی قرار دارند تا به همه مردم جهان ثابت کنند که ظلم و سلطه جویی نمی تواند برای همیشه ادامه داشته باشد و هرکس که پرچم حق را به دست گرفته و بدون ترس و واپس گرایی حرکت کند بدون شک پیروز می شود.

وی افزود: همه شهروندان بحرینی منتظر روزی هستند که ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه برای حرکت به سوی میدان شهدا، میدان عزت و کرامت فراخوان داده است تا مردم بر ادامه انقلاب تاکید کرده و بگویند خون قربانیان به هدر نخواهد رفت و به همه مردم دنیا درس بخشندگی و قربانی کردن بدهند.

بیم آل خلیفه از تظاهرات روز استقلال

الاسعد گفت: بدون شک حکومت مستبد بحرین از فرا رسیدن این روزها بیمناک است زیرا می داند روزهای آتی بسیار دشوار است و با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بدون شک مردم انقلابی بحرین که دولت به خوبی آنها را می شناسد، از کوچک و بزرگ، مرد و زن در روز استقلال بحرین مصادف با 14 آگوست (23 مرداد) از منازل خود خارج خواهند شد تا بار دیگر فریاد سر دهند و پافشاری و اراده خود را به نمایش بگذارند و پیام خود را ابلاغ کنند مبنی بر اینکه در سرزمین خود باقی مانده و از حقوق خود دست نکشیده  و در برابر تهدیداتی که مقامات همواره سر می دهند، تسلیم نخواهند شد.
کارشناس مرکز مطالعات راهبردی بحرین، گفت: هیچ گاه نسبت به ثبات مردم شک نداشته ایم، همه ما از ابتدا می دانستیم این شعله ای که روشن شده تا محقق شدن همه خواسته های مردم که در تاریخ انقلابها کم نظیر بوده، خاموش نخواهد شد.

وی خاطرنشان کرد، روز استقلال برای مردم بحرین سالروز پیروزی و پایان دادن به استعمار انگلستان است، استعماری که با استبداد، ظلم و کینه توزی عجین بود.

روز انقلاب جدید در بحرین

الاسعد افزود: سالروز استقلال بحرین، امسال باید به همت مردم به روز انقلابی جدید تبدیل شود که همه مردم بار دیگر برای اعلام خواسته ها و حقوق خود از منازل خارج شوند و اهداف آتی این جنبش را تعیین کنند.

وی خاطرنشان کرد، این روز باید آغاز مرحله جدید انقلاب مردمی بحرین باشد و بار دیگر مفاهیم انقلاب که بر اساس حقیقت بود، احیا شود و مردم برای دست یافتن به اهدافی که از ابتدای انقلاب تعیین شد بیش از پیش تلاش کنند زیرا نمی توان از این مرحله عقب نشینی کرد یا تسلیم شد.

دومین حرکت استقلال طلبانه مردم بحرین

کارشناس مرکز مطالعات راهبردی بحرین، خطاب به مردم این کشور گفت: ما همه منتظر شما هستیم منتظر خروج گسترده شما در روز عزت و کرامت و مقابله، در روز مبارزه با استعمار و عقب راندن آن هستیم.

الاسعد خاطرنشان کرد، شما با تلاش و صبر و ازخود گذشتگی و فریادهای طنین افکن خود که تخت شاهان و سلاطین را تکان خواهد داد، پیروز می شوید و فریادهایتان که به گوش استعمارگران برسد، هشداری برای آنان است که دومین حرکت استقلال طلبانه ( انقلاب مردم بحرین) بزرگتر و شدیدتر از آن چیزی است که جهان شاهد آن بوده تا به همه دنیا اعلام شود که انقلاب بحرین بار دیگر آغاز شده است.

ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه پیش از این با انتشار بیانیه و فراخوان، مشارکت گسترده مردم و حرکت آنان به سوی میدان شهدا را به مناسبت روز استقلال مصادف با 14 آگوست (23 مرداد) خواستار شده است.

در این فراخوان از ملت بحرین خواسته شده است که روز 14 آگوست (سالروز پایان استعمار انگلیس) در تجمع ها و فعالیتهایی به این مناسبت و با عنوان "ملت پیروز" مشارکت کنند

فاطمه.س.و.





      

دریادار پاسدار علی فدوی دوشنبه شب در مراسم یادواره 175شهید غواص که در مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رشت برگزار شدگفت:

سال‌هاست که نیروی دریایی آمریکا فهمیده که قدرت انقلاب اسلامی در برابر شیطان بزرگ، یک قدرت بازدارنده است و در واقع ، سالهای طولانی است که انقلاب اسلامی از قدرت بازدارندگی برخوردار است.

وی تصریح کرد: قدرت امروز مردم ایران، ناشی از قدرت شهدا و رزمندگان دوران پرافتخار دفاع مقدس است که انقلاب اسلامی و کشور از آن بهره مند هستند و ملت ایران به قدرتی رسیده اند که از قدرت های غیرخدایی حساب نمی برد و منشاء این قدرت از ائمه معصومین ، امام راحل، شهداء و اتکا به رهبری فرزانه است که در قالب نیروهای نظامی جلوه می کند.


دریادار فدوی یادآور شد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار دشمنی های بسیاری علیه مردم ایران انجام داد اما ملت تاکنون در تمام صحنه ها، استکبار را شکست داده‌اند.

وی ادامه داد: امروز سیاست مداران آمریکایی نیاز دارند که به آنها یادآوری شود در سال های 66 و 67 وارد خلیج فارس شدند، ولی خودشان اذعان کردند که شکست خوردند و باید استراتژی خود را عوض کنند.

دریادار فدوی همچنین به اقدامات آمریکایی ها در سال های اخیر علیه حزب الله لبنان و نیز نیروهای مقاومت مردمی در عراق و یمن اشاره و اضافه کرد: این اقدامات علیه مجموعه ای صورت گرفته که مربوط به حوزه انقلاب اسلامی بوده و انقلاب اسلامی از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

وی اظهار داشت: اولین کاروان آمریکایی‌ها در خلیج فارس توسط موشک هایی که از آنها به عنوان موشک های سرگردان یاد کردند، منهدم شد و 17 موشک، اهداف دریایی آن‌ها را در شمال خلیج فارس مورد اصابت قرار دادند و 139 عملیات مقابله به مثل در آن زمان انجام شد.

به گفته فرمانده نیروی دریایی سپاه؛ در طول جنگ تحمیلی 580 کشتی مورد اصابت موشک قرار گرفتند و آنها فهمیدند که وجودشان در منطقه، نه تنها امنیت منطقه را افزایش نمی‌دهد، بلکه ناامنی را زیادتر می‌کند.

وی آخرین اقدامات آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را مواجهه با مردم یمن که بدلی از انقلاب اسلامی هستند، عنوان کرد و این سیاست را نیز را محکوم به شکست دانست.

وی خاطرنشان کرد: در آغاز حمله های هوایی به یمن، بخشی از شمال این کشور در دست انقلابیون بود ولی هم اکنون اکثر شهرهای یمن دست انصارالله است.

دریادار فدوی با تشریح تاثیر انقلاب اسلامی در منطقه یادآور شد: استکبار جهانی، قدرت و توان مردم ایران و انقلاب اسلامی را که ناشی از قدرت الهی ، ائمه معصومین و ولی فقیه است؛ درک نمی کنند و به همین دلیل، هرجا با انقلاب اسلامی مواجه شدند، با شکست مفتضحانه رو به رو شدند.

وی تصریح کرد: ما در آخرین اقدامات به آمریکایی‌ها فهماندیم که از هر کشور بویژه شما که در خلیج فارس حضور دارید، باید به زبان فارسی صحبت کنید و مکالمه کشتی ها در خلیج فارس بین ایران و آمریکایی ها به زبان فارسی انجام می‌شود.

دریادار فدوی به آمریکایی ها یادآور شد که سال های گذشته را مورد توجه قرار دهند تا دچار اشتباهات محاسباتی نشوند و حرف های تکراری گزینه های روزی میز را تکرار نکنند.

وی اضافه کرد: آمریکایی ها، گزینه های انقلاب اسلامی را دیده و لمس کرده اند و امروز، مواظب ترین کشور در جهان هستند تا تیر آنها در منطقه ای که مربوط به انقلاب اسلامی است، شلیک نشود.

یادواره 175 شهید غواص کشور و شهدای گمنام، دوشنبه شب در مرکز عالی تربیت جهادی و تکاوری سیدالشهدا(ع) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در زیباکنار رشت برگزار شد.

در این مراسم فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان ارتش و سپاه پاسداران، فرماندار رشت و حدود پنج هزار نفر از اقشار مختلف مردم گیلان همچون خانواده های شهدا، ایثارگران، بسیجیان و بسیاری از رزمندگان دوران دفاع مقدس حضور داشتند.

در این مراسم، رزمایش عملیات آبی و خاکی کربلای چهار و پنج بصورت زنده طراحی شده بود که یادآور خاطرات سلحشوری های رزمندگان در دوران پرافتخار دفاع مقدس بود.

پیکرهای پاک 270 شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس که از آن میان، شهدای غواص نیز بودند، بیست و ششم خردادماه امسال با حضور خیره کننده و وصف ناپذیر مردم تهران، از میدان بهارستان به سمت معراج شهدا تشییع شد.

این شهدای غواص، شهیدان مظلوم عملیات کربلای چهار بودند که با ورود خود ، عطر تازه‌ای در فضای سراسر میهن اسلامی پراکندند.

فاطمه.س.و





      

مزدوران آل سعود در پایگاه هوایی العند دراستان لحج یمن در درگیری با ارتش و نیروهای انصارالله شکست مفتضحانه ای متحمل شده و عقب نشینی کردند .


یک منبع ارتش یمن در گزارشی گفت: ارتش و کمیته ها در جریان مقابله با حمله مزدوران به پایگاه العند واقع در 60 کیلومتری شمال شهر عدن شمار زیادی تانک و خودروهای آنان را به آتش کشیدند.

وی افزود، حملات به العند در لحج از محورهای مختلف خنثی شد و اجساد مزدوران از ملیت های مختلف در اطراف آن پراکنده شده است.

منبع ادامه داد، حمله گسترده مزدوران سعودی به العند با شکستی سنگین مواجه شده و مهاجمین خسارات و همچنین تلفات زیادی را متحمل شدند.

براساس این گزارش درجریان مقاومت ارتش و کمیته ها در پایگاه عند ، به مزدوران هوادار منصور هادی رئیس جمهوری فراری یمن ، که اتباع برخی کشورها از جمله پاکستان ، سنگال و بنگلادش درمیان آنان بودند ، تلفات سنگینی وارد شد و جنازه های مزدوران به همراه تانک ها و زره پوش های منهدم شده در خیابان ها و محله های مختلف دیده می شود

مزدوران عربستان سعودی و امارات شامل نیروهای القاعده و تکفیریها به همراه اتباعی از کشورهای آسیایی هجوم گسترده ای از سه محور به عند آغاز کرده بودند.

رسانه های حامی رژیم آل سعود و القاعده از جمله بی بی سی، العربیه، الجزیره ، فرانس 24 ، الحره و اسکای نیوز در ساعت های گذشته اخباری کذب در باره تصرف پایگاه العند توسط نیروهای منصورهادی خبرداده بودند.

این رسانه ها به نقل از شبه نظامیان هوادار منصور هادی، رئیس جمهوری فراری یمن  مدعی شدند که پایگاه هوایی"عند،" بزرگترین پایگاه نظامی تحت کنترل نیروهای انصارالله روز گذشته پس از درگیری های شدید به تصرف آنها درآمده است.

پایگاه 15 کیلومتر مربعی هوایی العند که بزرگترین پایگاه یمن به شمار می آید ، پس از تحولات یمن و استعفا و فراری شدن عبدربه منصور رئیس جمهوری آن کشور، از اوایل فروردین ماه امسال به تصرف نیروهای انصارالله درآمد.

فاطمه.س.و





      

گروه مسلح تروریستی موسوم به "جنبش احرار الشام" در سوریه مرگ ملامحمد عمر، سرکرده گروه طالبان، را تسلیت گفت .


پس از اعلام مرگ ملاعمر جنبش احرار الشام در بیانیه ای به گروه طالبان تسلیت گفت.

این بیانیه درحالی منتشر می شود که گروه احرار الشام در سلسله مقالات ماه گذشته خود در روزنامه واشنگتن پست و دیلی تلگراف تلاش کرد که خودش را یک جنبش ملی سوری و میانه رو توصیف و از گروههای تروریستی جدا معرفی کند.

این گروه مسلح تا پیش از این تلاش کرده بود خود را محافظ اقلیت ها در سوریه معرفی کند.

گروه احرار الشام که اکثر تحلیلگران به طور گسترده آن را یک گروه سلفی تندرو توصیف می کنند، بخشی از ائتلاف نظامی در سوریه موسوم به "جیش الفتح" است که فرماندهی آن را "جبهه النصره"، شاخه القاعده در سوریه برعهده دارد.

ف.س.و.





      

منابع خبری از کشته شدن یک امدادگر داوطلب در حملات جنگنده های عربستان به منطقه رفع استان حجه یمن خبر دادند .

جنگنده های عربستان 5 بار به شهر الحوطه استان لحج حمله کردند و چند روز پیش نیز با حمله به شهر المخاء استان تعز صدها یمنی را به خاک و خون کشیدند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز چند پایگاه ارتش عربستان را در استان جیزان زیر آتش گرفتند و 3 خودروی نظامی را در حمله به پایگاه الممعوط منهدم و یک دستگاه تانک و یک دستگاه خودروی نظامی را نیز در پایگاه الردیف منهدم کردند.

این در حالیست که عربستان آتش بسی را که خود اعلام کرده است ، همچنان نقض می کند.

جنگنده ای سعودی مراکز خبری استان صعده را بمباران کرد که باعث کشته و زخمی شدن چند خبرنگار شد و مناطقی را نیز در اطراف صنعاء و در صعده و عدن بمباران کرد.

ده ها مزدور عربستان نیز در حملات اشتباهی جنگنده های این کشور به مناطقی در جنوب یمن به هلاکت رسیدند و زخمی شدند.

منابع نظامی اعلام کردند : حداقل 12 مزدور در حملات هوائی اشتباه عربستان به مواضع آنها در منطقه جبل الزیتون در حومه پادگان العند استان لحج کشته شدند و 30 مزدور دیگر زخمی شدند.

جنگنده های عربستان چند هفته پیش نیز اشتباهی یکی از مواضع مزدوران این کشور را در استان حضرموت یمن بمباران کردند که 100 کشته و 150 زخمی برجای گذاشت.

شهدای حملات گسترده هوایی عربستان به یمن با همکاری تعدادی از کشورهای عربی و یا حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی که از ششم فروردین ماه آغاز شده است ، تاکنون دست کم 4 هزار و 200 شهید ، افزون بر10 هزار مجروح و میلیاردها دلار خسارت مالی به جا گذاشته است.

ف.س.و





      
   1   2      >




+ فتوای جهاد نکاح با محارم

+ تصویر این زن را به تمام جهان مخابراه کنید


[+]

+ و براستی که در تو در هیچ قابی نمیگنجی



+ پوستری برای شهید مصطفی احمدی روشن



+ ای کاش در دعایت . . . .



+ احبک یا وطنی . . .



+ سلام درود خداوند بر برادران شهیدم . . .



+ ما چند نفریم. . . هنــــــــــــــوز استاده ایم



+ اشتباه نکنید اینجا بحرین است و نه غزه!!!!



+ اشتباه نکنید!!!!!!!!!!!!!!!!